Arama:

    

  
31-12-1969


 


Yorumcu: serkan akgül Başlık: çok doğru Tarih: Sat, 04 Oct 2008 18:39:06 +0300

Yorum: hülya avşar!!!Eeey elleri öpülesi kadın çok doğru söylemişsin,doğru ve mantıklı söze ne hacet!!!
bir rivayete göre 6 yaşında diğer bir rivayete göre ise 9 yaşında küçük kız çocuğunu kendisine zevce(eş) edinen,ve 4 kadınla evlenebilineceğini iddia eden,ama kadına hiçbir hak ve hukuk tanımayan,kadını hor ve hakir gören,ikinci sınıf muameleye tabii tutan,ve yine kadını 3kez boş-ol,boş-ol,boş-ol diye başından savalıbileceği tezini süren,savaşta eşi ölmüş yada eşiyle birlikte esir düşmüş olan bir karı-kocanın durumu ortada iken kafir olduğu iddiası ile eşi öldürülüp karısı nikahlanıp herhangi bir şekilde başka bir kişiyle zorla evlendirilmesinde bir sorun görmeyen,erkeğin zina yaptığı vakit basit bir ceza ile cezalandırılmasını uygun görüp,tam tersi bunu yapan kadın olduğunda toprağa gömülerek (recm) taşlanmasını ve bu şekilde cezalandırılmasını daha doğrusu öldürülmesini emreden,kadının örtünmesini ama erkeğin bundan muaf tutulmasını öngören ve daha nice saçma-sapan tuhaf ve bilimdışı,hurafe ve çılgınlıklarla insan hayatını kahır ve kör eden,ortaçağ karanlığının yobaz ve sapık bir zihniyetini ufakta olsa hülya avşar hanımefendi çok ama çok güzel bir şekilde basit bir örnekle insanlara taanıtmış ve uyanın eey millet demiş bakın görün bu inandığınız saçmalığa,nede iyi etmiş,ne güsel işte,inşallah bazı çok bilip bişey bilmeyenler biraz kafasını çalıştırırda bazı gerçekleri anlarlar,aklın ve bilimin ışığından şaşarsa insanlar her türlü derdest yaşantıya layıktırlar vede günümüzde

Yorumcu: Meral Başlık: SON SÖZ Tarih: Fri, 03 Oct 2008 20:23:52 +0300

Yorum: Hem sizin yazınıza hem de tüm yorumculara hitaben bunları yazmak istedim.Konu oldukça saptırılmış olup,herkes anladığı ve bildiği kadarı ile yazmıştır.
Gösterdiğim kaynaklar Ku'an ve hadislerdendir.

Kevser (2) O Halde, Rabbin için namaz kıl, kurban kes.

Hac (34) Her ümmet için, Allah'ın kendilerine rızık olarak verdiği hayvanlar üzerine ismini ansınlar diye kurban kesmeyi meşru kıldık. İşte sizin ilahınız bir tek ilahtır. Şu halde yalnız ona teslim olun. Alçak gönüllüleri müjdele!

Bakara (196) Haccı da, umreyi de Allah için tamamlayın. Eğer (düşman, hastalık ve benzer sebeplerle) engellenmiş olursanız artık size kolay gelen kurbanı gönderin. Bu kurban, yerine varıncaya kadar başlarınızı tıraş etmeyin. İçinizden her kim hastalanır veya başından rahatsız olur (da tıraş olmak zorunda kalır)sa fidye olarak ya oruç tutması, ya sadaka vermesi, ya da kurban kesmesi gerekir. Güvende olduğunuz zaman hacca kadar umreyle faydalanmak isteyen kimse, kolayına gelen kurbanı keser. kurban bulamayan kimse üçü hacda, yedisi de döndüğünüz zaman (olmak üzere) tam on gün oruç tutar. Bu (durum), ailesi Mescid-i Haram civarında olmayanlar içindir. Allah'a karşı gelmekten sakının ve Allah'ın cezasının çetin olduğunu bilin.

Kurban kesmenin faziletiyle ilgili bir hadiste, Peygamberimiz (s.a.s.), Kurban bayramı günü, âdemoğlunun Allah'ın en hoşuna giden amelinin kurban kesmek olduğunu ifade etmiştir. (Tirmizi, Edahi, 1).

Mali durumu müsait olduğu halde kurban kesmeyenlerin

Yorumcu: selin Başlık: ıyı bayramlar Tarih: Fri, 19 Sep 2008 10:28:38 +0300

Yorum: Hülya hanım,
sokaklara akan başka kanlarda var
yada sokak larda gercek et yemek ısteyen 9 yasında baska cocuklar
dini bir görüş ile cevap aramıyorum
herkes ıstedıgıne ınanabılır
belkı bu ınanclarını sağlıklı bır sekılde yerınede getırebılır ornegın sokaklarda kesım yapılmak yerıne mesela sız ıstemıyorsunuzya yada o 9 yasındakı cocuk, aılesı bır alan inşaa edersınız ve orda sağlıklı bırsekılde ıbadet gerceklestırılebılınır ha niye ben niye siz yapmıyorsunuz dıyorsanızda bunu ele alan sızsınız! bu kadar rahatsız olunuyorsa bu durumdan devletın ılgılı kurumlarına buna tesvık edıcı alanlar sağlamak ıcın yazılar projeler gelıstırbılırsınız mesala.nasıl olsa o kurulan dernekler fenerler cebe gıdıyormus hiç dilse yazılı basınla bu ımkanı sağlarsınız...
9 yasındakı cocuga eskı bayramaları anlatın derım !unuttugunuz bayramları,sobetlerı...
hem dedıgım gıbı sokaklarda başka kanlar akıtılıyor 9 yaşındakı cocukların bile..
şimdi yemeyi düşündüğünüz ilk ette bunu düşünün!
kolayı var gercı kacmak ıcın vejetaryan olursunuz

afıyet olsun..

Yorumcu: Sezen Bickici Başlık: we all love you Tarih: Mon, 25 Aug 2008 13:23:41 +0300

Yorum: evet Hulya hanim cok guzel bir konuya deginmissiniz mesajinizi bazi insanlar yalnis algiliyor ama siz her zaman dogrularin yaninda oldugunuz icin biraz zaman sonra anlasiliyor degeriniz ayni sey olmus bu konudada ama bizler daima sizin yaninizdayiz

Yorumcu: gulber Başlık: koyun,dana Tarih: Mon, 25 Aug 2008 00:00:03 +0300

Yorum: hülya avşarında işi gücü geyik ,,,insanları hallettik hayvanların derdine düştük

Yorumcu: havva Başlık: hayvan keserek bayram olmaz (!) Tarih: Sun, 24 Aug 2008 13:24:41 +0300

Yorum: aslında bi yerde haklısınız şu anda insanlar kurbanı gerçekten kurallara uygun olarak kesmiyor,kanları sokaklara akıtıyor,kelleleri ortalıkta bırakıyorlar ama bu yanlışı niye insanlara değil de dine yüklüyorsunuz anlayamıyorum burda yanlış olan din değil insanlar.Bunu o 9 yaşındaki çocuğa ve insanlara anlatmak yerine kasaplardan aldığımız et dağıtabilir gibi yalan yanlış şeyler söylüyorsunuz bunu da anlamıyorum bırakın bu konudaki kararı yani kasaplardan alınan etin kurban yerine geçip geçmeyeceğini siz değil ilahiyatçılar falan karar versin değil mi?

Yorumcu: Rüknettin Samanalevi Başlık: Hülya Hanım kaçak güreşiyor Tarih: Sat, 23 Aug 2008 16:56:40 +0300

Yorum: Hülya Hanım'ın temelde doğru ve haklı şeyler söylediğini kabul etmekle beraber, tavrının çok da cesurca olmadığını söylemeliyim.
Madem böyle bir çıkış yapacaktı, doğrudan kendisi söylemeliydi; 9 yaşında bir çocuğa söyletmemeliydi..
Tabulara dokunmak zordur. Dolayısıyla o tabulara inananlarla karşı karşıya gelmeden onlara dokunulamaz. Bu ise esaslı cesaret gerektirir.
Kurallara göre davranıldığında sanki Hülya Hanım bu kesimi normal kabul edilecekmiş gibi yazıyor. Korkmaya gerek yok: Olayın kendisine karşı çıkılmalı, uygulama şekline değil.
Kan akıtma eyleminin inanç sisteminden uzaklaştırılması gerekir.
Doğu'daki savaşa karşı çıkan Bülent Ersoy'dan sonra, şimdi de kurban bayramının kutlanış şekline (ürkek de olsa) karşı çıkan Hülya Avşar'a bakarsak, galiba Türklerin toplumsal olarak gelişmesine şarkıcıları önderlik edecek.
Ben gene de Hülya Hanım'ı tebrik ediyorum. En azından konuyu gündemimize getirip, tartışılmasını sağladı.

Yorumcu: Ayşe Başlık: Haklı Tarih: Fri, 22 Aug 2008 07:52:23 +0300

Yorum: Hülya Hanım haklı..!

Yorumcu: Mehmet Yıldız Başlık: okumak ve anlamak? Tarih: Thu, 21 Aug 2008 20:34:59 +0300

Yorum: Toplum olarak okuma ve okuduğumuzu anlama konusunda Bektaşi anlayışının dışına çıkamadığımızı anlamış olduk bir kez daha. Anlatılmak istenen neydi nasıl anlaşıldı şaşırmamak elde değil. Ancak bir gerçek de var ki sevgili Hülya siz gerek medya gerekse toplumun büyük bir kesimi tarafından yanlış anlaşılma konusunda ısrar edilen bir isimsiniz. Bu tür yazıları kaleme alırken dikkat etmelisiniz. Ancak ben yazının orjinalini edebi kurallara göre okuduğumda sözü edilen cümlenin tırnak işareti içinde yazılı olduğunu gördüm ve bunun ne anlama geldiğinide herkesin görmesini istiyorum. Anlatmak istediğiniz asıl düşünceyi ve yazınızın her cümlesini sonuna dek destekliyorum. sevgilerimle

Yorumcu: Neslihan KATOĞLU Başlık: Asıl tehlike Tarih: Thu, 21 Aug 2008 14:02:58 +0300

Yorum: Hülya Abla sen bin kere de yazsan ne söylediğini anlamakta zorluk çekmeye devam edecekler.Zaten sorunların hepside bu birbirini anlayamama ve önyargılardan dolayı çıkıyor.Sen tam tersini savunurken dinimizi çocuklara doğru şekilde aktaralım yoksa daha tehlikeli durumlar bizi bekliyor derken işi seni dinsizlikle suçlamaya kadar götürenler oldu.Seni bilmediğin bir konuda ahkam kesmekle suçlayanlar yazıyı yanlış anlayıp(yanlış anlamak isteyip)asıl ahkamı kesmişler.Dinin en önemli kurallarından birini unutarak üstelik:Allah'la kul arasına kimse giremez.Kimsenin inancı kimseyi ilgilendirmez.Bence en büyük tehlike bu.

Yorumcu: Ceren Başlık: Okuduğumuzu Doğru Anlayalım... Tarih: Thu, 21 Aug 2008 11:29:55 +0300

Yorum: Hülya Hanım ne kadar farklı bir kavramdan bahsediyor fakat gelen eleştiriler ne kadar farklı...Karşımızda gelecek için fikir yürüten,inslanların,gençlerin ve çocukların ruh sağlığını düşünen bir sanatçı var,neden herkesss olaya din açısından bakıyor???Neden daha olumlu pencerelerden bakmıyorsunuz??? Kurbanın sokaklarda kesilmesi yanlış diyen kafir mi oluyor??? 8 YAŞINDAKI bir çocuğun gözünün önünde kurban kesilmesi doğru mu EYYY İNSANLAR????? Bunun Allah'a inanmamakla ne ilgisi var! Birazcık bakış açılıranızı genişletin lütfen! Hayata bakış açınızı genişletin...Cahill olmayın!!Her fikre her yoruma açık olun...Burası Türkiye ise ve fikir özgürlüğü varsa herkes istediği fikri söyler ama Türkiye'de hakaret etme özgürlüğü sen bu dindne olma deme özgürlüğü yok! Lütfen yorumlarınızı yazarken de düşünerek,tartarak yazın,yazmak için yazmayın! Herkesin doğruları ve yanlışları vardır ama bizim halkımızn en büyük yanlışı var ki o da hababamm SALDIRMAK,KÜFRETMEK,BEZDİRMEK!!! Hülya Avşar gibi bir sanatçıyı kaybetmeyelim,Lütfen!

Yorumcu: Nafi Başlık: Kurban Tarih: Wed, 20 Aug 2008 23:57:43 +0300

Yorum: Sayın Avşar ben ARDAHANDAN yazıyorum, ata yurdundan. Şu anda senin Baba diyarın Hoçevan Hasköyde tam 4000 (Dörtbin) Büyükbaş hayvan var altı yedi sürü halinde yaylada otlatılıyor her bir sürüyü ancak 4-5 çoban kontrol edebiliyor onların tamamını sana göndereceğiz kesmek yok satmakta, onlar senin misafirlerin ama insanca, pardon hayvanca muamele et onlara...
yeni nesil hayvanı resimlerde filimlerde mi seviyor? Gelsin burda her bir hayvan için iki ton ot biçsin , kış bahara kadar gübresini döksün, bakımını yapsında göreyim sevgi kat sayısını. başkalarının bakımını yaptığı , beslediği hayvanı sevmek nede büyük bir sevecenlikmiş öyle madalya takmak lazım! Saygılarımla

Yorumcu: mustafa Başlık: yenen ve giyilen Tarih: Wed, 20 Aug 2008 17:51:22 +0300

Yorum: hanımzadenin filozofça düşüncesini yadırgasam da yine de sormak istiyorum vejeteryan mı yok değilse yediği eti neden düşünmüyor; ayakkabı çanta kullanıyor mu ki evet neden deri tercih ediyor.alırken ve yerken lütfen düşünün inanca ve değerlere küfrederek bir yerlere gelinemez

Yorumcu: Cagdas Başlık: yeni nesil Tarih: Wed, 20 Aug 2008 17:48:57 +0300

Yorum: Hülya Ablacım
Ben bahsettiginiz yeni nesildenim ve soylediklerinize katilmiyorum. Kesilen hayvanlarin etlerini yedikce onlara karsi bakisim degisti ve daha cok sevmeye basladim.
Ellerinizden operim

Yorumcu: ENES Başlık: 9 yaşındaki çocuğa KURBAN ı en alasından anlatırız da Tarih: Wed, 20 Aug 2008 16:44:10 +0300

Yorum: bir gün yanlışlıkla sizin filminizi seyreder onu kim nasıl anlatır biilmem.kızınıza yazık,mecburen sizi savunacak,savunduğu şeyi yapmalarını isteyecekler belkide.KURBANmı.ha hülya avşar resim sergisi gezmiş ha bu konulara girmiş.AMA Bİ ŞEY VAR NE TENİS OYNAMANLA,NE RESİM SERGİSİ GEZMENLE NEDE ONLARIN KABUL ETTİKLERİ İSİMLERLE YEMEK YEMEN SENİ BEYAZ TÜRK YAPAMAMIŞTI.BİNGO!!!İSLAM'A VURAN HERKESİN ONLARIN GÖNLÜNDE YERİ VARDIR.SENİ SAVUNACAKLAR AMA ARTIK MENDERESİ ASAN KOMUTANLAR KADAR İTİBARIN.HER TÜRLÜ GÜNAHINA RAĞMEN SENİ SEVENLER ARTIK ARKANDA YOK.ARTIK HÜR DEĞİL BEYAZ TÜRKSÜN.VE BU AÇIK KAPANMAZ.

Yorumcu: ali bilici Başlık: senin bu konuda yazmak hakkın bile yok Tarih: Wed, 20 Aug 2008 14:38:52 +0300

Yorum: sen nesin, sanatçısın, vs. bu konu ne; dini, felsefi yada sosyolojik bir konu. eee bu konunun sen neresindesin. tanınmış olduğun için ben her konuda yazarım kardeşimmi diyorsun. yazamazsın bu kadar basit, yazarsanda kendine eğlence yapmak için yazmış olursun, açıkçası ne söylediğinin hiç bir önemi yok. lütfen alanınla ilgili yaz. bir daha alanının dışındaki konularda fikir beyan etme. bunlar beni aşar bi bilene sorun de olsun bitsin. seni bu halinlede seviyoruz, zorlamana gerek yok, unutmadık da ayrıca merak etme

Yorumcu: menderes Başlık: cahilce Tarih: Wed, 20 Aug 2008 14:31:55 +0300

Yorum: be düşünmeden konuşan ve yazan insan! Peygamber Efendimiz (S.A.V) kurban kesmek yerine kesilmiş et alıp dağıtmasını bilmiyor muydu da çıkmış kendince ahkam kesiyorsun.sen Allah'dan (C.C) daha mı iyi biliyorsun neyin nasıl yapılacağını?sen kendi dinin hakkında konuş.Bırak islamiyet hakkında müslümanlar konuşsun..."

Yorumcu: kurban Başlık: (UMARIM BU MAİL İ DE YAYINLAMAZSINIZ) ya aslında olayın ciddiyetinin farkında olmayan sensiz..... Tarih: Wed, 20 Aug 2008 14:31:53 +0300

Yorum: dün bir mail atmıştım ama ne de olsa insan ablasına laf söylenmesini kabul edemediğinden benim mailim yabana atıldı.bugün de bu zat kendini savunmaya geçmiş allah allah.senin ne kadar inançlı(!) olduğunu bilmeyen yok zaten....gerçekten örnek bir şahsiyet olduğun için böyle konuşuyorsun zaten.. tabii ne kadar haklı olduğunu bizler(TÜRK İNSANLARI) çok iyi görüyoruz...ya senin gibi insanların tek derdi sansasyon yapacak laf ve hareket edip daha sonra nemalaı taoplamayı bilmekten ibaret..bence bu kadarlık lafa safsatan yeter...insanların öldürüldüğü,HERGÜN BİR EVE ŞEHİT ATEŞİNİN DÜŞTÜĞÜ,ülkemizin etrafında cereyan eden olayların ülkemizi ne kadar olumsuz etkilediği şu günlerde senin gibiler yüzünden sadece kafalar karışıyor...ve sen ne okulunda okumuşsun da bu yorumu yapabiliyorsun anlamak güç...daha fazla yazı yazmana gerek yok SENİN YORUMUNDA EKSİK KALSIN ZAT-I MUHTEREM BİRŞEY OLMAZ......

Yorumcu: Ruhsuzum Başlık: .. Tarih: Wed, 20 Aug 2008 14:22:23 +0300

Yorum: Sayın Bayan.Din hakkında biLginiz oLmadan Lütfen hüküm yürütmeyiniz.BiLmiyorsanız öğrenin böyLe yazıLar yazarak kendinizi reziL etmeyin.

ALLah Doğru yoLu göstersin ne diyeyim..

BoL inançLı günLer..

Yorumcu: Mehmet Ali Ayazoglu Başlık: , Tarih: Wed, 20 Aug 2008 13:30:54 +0300

Yorum: Hulya hanim helal kesim konusunda ne kadar bilgisiz oldugunuz belli.Ben hollanda da ki bir Turk vatandasi olarak size sesleniyorum.Bugun Avrupali bilimadamlari bile bogazlama seklinde ki kesimin hayvana aci cektirmedigini,hayvanin kalp krizi etkisini sifira indirdigini,kanin tamamiyle bosalmasi ile icerde bir mikroplasma olamayacagini ispatladilar.Keske dunya bu sistemi kabul etse de butun hayvanlar bu sekilde kurban edilse.Ama tabi soklama varken (kolay yolu) kim ugrasacak.Hem daha cok zaman hem de para harcanmasi lazim dolayisiyla milyonlarca hayvan elektrikle her gun Avrupa,Avustralya ve Amerika basta olmak uzere kurban edilmektedir.Bu konular hakkinda arastirma yapip soklama hakkinda yazi yazmak tabi size zor gelebilir.Bir cocugun bunu demesi ailesinin ve cevresinin ona kurbanin hikmetini helal kesimin faydalarini anlatmadigini gosterir.Ayrica Kurban bayrami Islam dininde var olan bisey,olur mu olmaz mi bizim dinimiz bu konu da sozu soylemistir.Muslumansaniz bu da sizin bir bayraminiz ha degilseniz o zaman lutfen baskalarinin inancina saygi gosterin.Bide sizden ricam yazi yazacaginiz konu hakkinda onceden bilgi edinseniz iyi olur,Saygilarimla

Yorumcu: yusuf Başlık: pes doğrusu...!!! Tarih: Wed, 20 Aug 2008 13:03:44 +0300

Yorum: Hülya hanım diyor ki:''Bu yazıyı kaleme alma sebebim okuduğunu anlamakta zorlananlara'' .Ama Hülya hanımın da galiba duyduğunu anlayamama gibi bir sorunu var.Oradaki küçük kız,diyorki:''Hayvan Keserek Bayram Olmaz'' ama Hülya hanım kalkmış kurbanın kesiliş yönteminden bahsediyor.Hülya hanım ortada bir yanlış anlaşılma var küçük kız,hani şu 9 yaşında olanı böyle bir bayramı reddediyor.Hayvan keserek bu bayram yapılamaz diyor.Fakat küçük kız, tabiki bu küçüklüğünden dolayı bunun varlıklı insanlar için dinin bir gereği olduğunu bilmiyor.tabiki hülya hanımın kurban kesiliş konusndaki yazısına katılmamak mümkün değil.Blediyeler (istanbul belediyeleri için) bu konuda büyük gelişme gösterdi evet hala bir kısım insanlar kurban bayramı için otoyol kenarlarını tercih etsede büyük bir çoğunluk belediyelerin açmış olduğu modern tesislerde kesiyorlar kurbanlarını. saygılarımla efendim...

Yorumcu: yilmaz Başlık: anlatmasını bilmeyenlere... Tarih: Wed, 20 Aug 2008 11:56:44 +0300

Yorum: Hülya Avşar olarak siz dünkü yazı ile ne eldetmek istediyseniz karşılığını aldınız. Ancak, sorun şu ki (bugünki) yazınızın başlığı ve devamındaki dünkü yazınızdan farklı iki veya üç cümleyi bugün yazmak yerine niye dün yazmadınız... Çok mu zordu? Yoksa dün bunları düşünemediniz mi? Ama böyle yapmaktaki amacınız bunlar olmadığını düşünüyorum.
Sizin tek amacınız polemik yaratacak konularda sivri fikirler beyan ederek GÜNDEMDE kalmak...
Gerisi boş. Şöyle söylemek istemiştim, şunları anlatmak istemiştim...
Şöyle söylemek istemiştim, şunları anlatmak istemiştim diyeceğinize birgün önceki yazınızda bunları söylemeniz gerekirdi.
Ancak amaç üzüm yemek olmayınca suç bağcıda oluyor...

Yorumcu: Seyyah Başlık: İyi tenisçisiniz Tarih: Wed, 20 Aug 2008 10:24:40 +0300

Yorum: Hülya hanım lütfen kortlara geri dönün. Sizi tenis oynarken görmek istiyoruz.

Yorumcu: MEHMET AKİF Başlık: Kurban hakkında yazı Tarih: Wed, 20 Aug 2008 10:21:57 +0300

Yorum: İMAN VAHİY YOLUYLA İNDİRİLMİŞ OLAN DİNİN KURALLARINI KAYITSIZ ŞARTSIZ KABUL EDİLMESİDİR.KURBAN İBADETİ İSLAM DİNİNE İNANMIŞ KİŞİLERİN ÜZERİNE FARZ OLAN BİR İBADETTİR.İMAN EDEN KİŞİLER BUNUN NEDENİNİ ARAŞTIRMAZ VE NASIL YAPILACAĞI BİLDİRİLMİŞ İSE KURBANI O ŞEKİLDE KESER.BUNU YARGILAMAK KİMSEYE DÜŞMEZ HELE SİZİN GİBİ İSLAMİ BİLGİSİ EKSİK OLAN İNSANLARA HİÇ DÜŞMEZ..

Yorumcu: Melek Güler Başlık: Yeni nesil jenerasyon :) Tarih: Wed, 20 Aug 2008 10:15:55 +0300

Yorum: İşte Hülya Hanım, size verilen cevaplar. Haksız değilsiniz kaygılarınızda doğrusu. Anlamakta zorluk çektiğimiz, aksine araştırma gayretinde bulunmadığımız her emir ve düşünceyi nasıl anlatabiliriz ki yavrularımıza? Unutmayın Türkiye'nin en güzel bayanı! AKLIN SAHİBİ OLAN ALLAH, ona ters bir emir vermez. Her bir emrin akla yatkın bir yönü vardır. Sadece sizde çok olan akılla düşünmek ve araştırmak gerek...

Yorumcu: Jasmine Başlık: Maşallah... Tarih: Wed, 20 Aug 2008 09:50:28 +0300

Yorum: Hülya Avşar, bir bu kalmıştı, yakında Diyanet İşleri Başkanlığına da soyunursunuz...

Bu iş jenerasyonla, akımla falan olan bir şey değil. İnansakta, inanmasakta İslam Dininin gereği. Öyle kasaptan, marketten almakla olan bir şeyde değil. Son zamanlarda artık modern diye tabir edilen kurban kesme yerleri hazırlanmakta, tabii ki tamamen oturmuş değil, ama her geçen sene bir öncekinden daha iyi olduğu açık...

Hülya Avşar, rica ediyorum kendi işinizi yapın...

Son bir not: Hristiyanım...

Yorumcu: mehmet Başlık: hayvan Tarih: Wed, 20 Aug 2008 09:46:56 +0300

Yorum: Bir sorum var. Ancak bu sorumda kinaye, gönderme tahkir, vs. yok. Hakikaten gerçeği öğrenmek adına soruyorum. Hülya hanım inandığınız en kutsal değer adına söyleyin. Dininiz islam mı?

Yorumcu: nürii Başlık: ÇOCUKLARI ALET ETMEYELİM Tarih: Wed, 20 Aug 2008 09:05:27 +0300

Yorum: BAK GÜZEL BAYAN ÇOCUKLARI FİKİRLERİNE ALET ETME
Çocuklar dediğin çoğul veya senin çocuğun burda duralım dinini iyi idrak etmeyip bilmeyen çocuk butür saçma düşünceleri söyleyebilir.ayrıca çocukların üzerinden sansasyon haber yapıp milletin kafasını karıştıran büyükler kendi acizliklerini ve dini nekadar benimsediklerini vede ALLAH' a olan duruşlarını gösterir
sizi belki bu dünyada insanlar elleştirir dava etmez ancak dini çarpıtanlardan AHİRETTE TÜM İNANANLAR DAVACI OLACAKLARDIR

Yorumcu: halit Başlık: 9 YAŞINDAKİ ÇOCUĞA NEYİ NASIL ANLATTIĞINIZ ÖNEMLİ. Tarih: Wed, 20 Aug 2008 08:48:21 +0300

Yorum: HÜLYA HANIM; SANATÇILARINIZ ARASINDA YERİNİZ FARKLIYDI BENİM YANIMDA. FAKAT AÇIK SÖYLEMELİYİM Kİ BU YAZINIZ BENİ OLDUKÇA ŞAŞIRTTI. SİZ 9 YAŞINDAKİ ÇOCUĞA NEYİ NASIL ANLATTIĞINIZI YADA ANLATACAĞINIZ BİLMEYEN IRKTAN YADA SOYDAN GELİYORSANIZ BU İSLAMIN SORGULANABİLİRLİĞİ ANLAMINA GELMEZ. BELLİ Kİ SİZEDE ÇOK İYİ ANLATILMAMIŞ. HERKESİN BU DİNİ SEÇMEME ÖZGÜRLÜĞÜ VARDIR. FAKAT HEM BU DİNDENİM DEYİP HEM DE DİNİ BAZI DEĞERLERİNİ DEĞİŞTİRELİM DEMEYE NE SİZİN NE DE SİZİN GİBİ HADDİNİ BİLMEZLERİN HAKKI YOKTUR. SİZ DAHA KURBANIN ASIL MANASINI DAHİ KAVRAYAMACAK KADAR SIĞ BİLGİLERİNİZLE NASIL DA DİNİ YORUMLAMAYA DEĞİŞTİRMEYE KALKARSINIZ. DİNİNİZİ DEĞİŞTİRDİĞİNİZİ SÖYLEYİN AMA AMA DİNİME DOKUNMAYIN. BENİM MANEVİ DEĞERLERİME DOKUNMAYIN. BUNA HAKKINIZ YOK. TIPKI BEN BİR İNANAN OLARAK SİZİN KAÇ DEFA ALDATILDIĞINIZI VE NORMAL GÖRMENİZİ SORGULAMADIĞIM GİBİ. SİZE HİÇ BİR YAZININ ARDINDAN EN AZINDAN YANLIŞ ANLADIM DEYİP ÖZÜR DİLEMENİZ EN BÜYÜK BEKLENTİMDİR.

Yorumcu: new Başlık: ''OKU''-YA-MA-MAK!.. Tarih: Wed, 20 Aug 2008 08:11:26 +0300

Yorum: Sorun anlayama-mak degil sanirim; sorun Oku-ya-ma-mak..
Evet; sorun Hanfendinin soylediklerini yada yazdiklarini; ''geregi gibi'' Duyamamakta yada okuyamamakta!..

Ne diyor yukarida;

''Evet söz kulağınızı tırmalıyor, farkındayım!
__________

Ayrıca,
/ben inançlı biri olarak/
gördüğüm, duyduğum bir /gidişattan/ bahsediyorum.

///Kurban kesmekten ya da kesmemekten çok///,

geriden gelen jenerasyon//// [“kurallarına göre yapılmayan ]- /kurban kesme durumu”nu/ kabul edemiyorlar.


///EVET! Kurban eti, hayır kurumları ve dinimiz gereği ///olması gerekiyor. !!!...


Sozde yorumcular daha surada bir Makale OKU maktan ACIZKEN;

Dinimizin ilk Emri ''OKU '' !...dan NE ANLAYACAKLARINI dogrusu cok DA merak etmiyorum..cunku yorumcularin cogunun '''ilk emr-i '''az-cok hayatlarinda duymus olabileceklerini dusunuyorum..NE kadar anladiklari (!) buradaki yorumlarinin acilimlarindan belli..

OYLE YA BURADA AHKAM KESTIKLERINE GORE!..

HA!..Hanfendinin Yanlisi ise su ;

Belki de henuz Dinimizin; '' insanlara anlayacaklari sekilde konusun '' tavsiyesini henuz okuyamamis, henuz daha oraya kadar inceleyebilecekleri bir genis zaman dilimi bulamamis olabilirler..Dogaldir..zaman icinde onu da okuyup ogrenebilirler..

Cunku Kuran- Kerim birden bire inmedi..21 kusur yilda TAMAMLANDI !..

Yorumculara bana sabrettikleri icin Tesekkur ederim.
Not;'' Avukat degilim !..''

New.

Yorumcu: kenan Başlık: İslamı Anlamak Tarih: Wed, 20 Aug 2008 08:06:06 +0300

Yorum: ağzı olan konuşuyor... ama soruyorum kaç tane ilmihal okundu kurban hakkında ? Kuran-ı Kerim de bu konuyla ilgili ayetlre bakıldı mı? bence bakılmadı.. iş olsun diye gündemde olayım diye konuşuluyor.. ve destek verenlerde sizler de okudunuz mu islamı? Anlamaya çalıştınız mı? Neden? Sorusunu Sordunuz mu hiç?
İslam Dini Anlaşılamayacak Bir Din Değil...
Kulaktan dolma değil bilgilerle değil .. Bu konularda kendimizi Aydınlattıktan Sonra konuşalım Lütfen..
saygılar Hülya Hanım...

Yorumcu: Abdullah Yurek Başlık: Inancima Saygi Istiyorum Tarih: Wed, 20 Aug 2008 04:08:46 +0300

Yorum: Hulya Hanim size cok teessuf ederim. Insani insan yapan degerlerin basinda inanc gelir inanc konusu meseleler de bilgisi olan olmayan kisilerce yorume tabi tutulup ulu orta konusulup degerlendirilemez. Inancima saygili olunuz lutfen. Kurban bir vecibedir ve sadece Allahin hosnutlugu kazanilmak icin yapilir. Sosyo -ekonomik faydalari arkadan gelir.

Yorumcu: Dilek Başlık: Hala anlayamamışlar,anlayamayacaklar da,yazık ! Tarih: Wed, 20 Aug 2008 04:02:07 +0300

Yorum: Bir yazının açıklaması bu..Bir açıklama da açıklamaya yapsa Hülya Avşar,yine anlamayacaklar,çünkü önyargılı ve saldırganlar.5 yaşında bir çocuk 1 hafta boyunca evinin bahçesinde elleriyle besleyip okşadığı,hatta oynadığı bir hayvanın bir sabah yere yatırılıp ellerinin,ayaklarının,gözlerinin bağlanarak kesildiğini,her tarafın kan olduğunu görüyor ve can çekişerek ölen o hayvanın hafızasına kaydettiği o resmini üzerinden 20 yıl da geçse asla unutamıyor.Ona yaşananın dini bir gelenek olduğunu nasıl ve ne kadar anlatsanız da o resmi o hafızada aklayamıyor,o mantıkta haklı kılamıyorsunuz.Ya sokakları mezbahaya çevirmekten vazgeçecek ve dininizi gösteriş aracı olarak kullanmayacaksınız;adabıyla yerine getireceksiniz vecibenizi,ya da burada ne anlatılmak istendiğine biraz açık tutacaksınız akıl kapılarınızı !!

O çocuk benim..Belki burada ahkam kesen ve din bilgisi showu yapan pek çok kişiden daha bağlıyım dinime ama bana hiç bir kuvvet kurban kestiremiyor yıllardır.Bağış yapıyorum ve ne kendimi tatmin ediyorum dini görevimin başında,sokak ortasında bilenen bıçakları seyrederek,ne de bir yerlerde o görüntüyü uzaktan da olsa seyredip öfke büyüten çocukları çoğaltmak istiyorum..

İçiniz acımıyor mu her bayram denize karışan kanlı dere sularını görünce?Sokakları,caddeleri karış karış parselleyen,kurban yerine ellerini kesen amatörlerin elinde çırpınarak can veren hayvanları gören çocuklarınıza nasıl anlatıyorsunuz bunun dini bir gelenek olduğunu?ANLATABİLİYOR MUSUNUZ?

Yorumcu: ozan Başlık: cevap.2. Tarih: Tue, 19 Aug 2008 22:24:58 +0300

Yorum: Yeni nesil sizlerin gibi olanları ayıracak kadar biinçli, vatanperver, dini duyguları kuvvetli ve donanımlı geliyor Hülya Hanım siz hiç endişe etmeyin, yada endişe içinde böyle saçmalamaya devam edin, karar sizin takdir milletindir.

Yorumcu: alper Başlık: kilise propangadasi Tarih: Tue, 19 Aug 2008 22:20:03 +0300

Yorum: Sayin hulya avsar sizin savundugunuz fikirleri avrupadaki butun kiliseler her kurban bayrami oncesi Turk mahalelerine giderek hazirladiklari kucuk brosurleri dagitarak yapiyorlar. Sizin kileseye katkiniz oldukca fazla oldu onlarin sesi oldugunuz icin sizi tebrik ederim, boynunuza hac takmayida ihmal etmeyin boylelikle renginizide saklamamis olursunuz.

Yorumcu: cemre Başlık: gündemden düşünce dinide reklam yaptın Tarih: Tue, 19 Aug 2008 21:28:31 +0300

Yorum: gündemden düşünce dinide reklam haline getirebilşiyorsunuz ..BRAVO... önce siyasetçiler dini kullanarak siyaset yapıyor sonrada ülkenin aydın sanatçıları dini kullanarak gündem yaratıyor ..bu gidişat beni oldukça şaşırtıyor.sansasyon yaratmak hoşunuza gidiyor yoksa nasıl para kazanacaksınız değilmi.sizde haklısınız ne demeli..ülkeyi yönetenler bu halde iken sanatçıdan aklı başında olgular beklemek çok zor.. saygılarımla hülya hanım..
....cemre öğüt....

Yorumcu: şükriye Başlık: Allaha olan inanç Tarih: Tue, 19 Aug 2008 20:43:59 +0300

Yorum: İbrahim'in bir oğul için dua etmesi, bunun ardından doğan İsmail isimli çocuğunu Allah'a adamakla sınanması ve Bunun üzerine ismail'in kurban edilmesini kabullenip bu işe koyulurlar:

(Oğlu) yanında koşma çağına gelince : Yavrum, ben seni rüyamda boğazladığımı görüyorum. Artık bak ne düşünürsün? dedi. (Çocuk da): Babacığım sana ne emrediliyorsa yap. Beni inşaallah sabredenlerden bulacaksın. dedi.
Ne zaman ki ikisi de bu şekilde (Allah'a) teslim oldular, (İbrahim) onu tuttu şakağına yıktı (şakağı üzerine yatırdı). (Saffat Suresi, 102 ve 103)
Fakat Allah'ın bu manevi adanmışlığı kabul edip, bunun bir sınama olduğunu onlara belirtmesi ve onlara bir kurbanlık hayvan göndermesiyle anlatı sonlanır:

Ve ona şöyle seslendik: Ey İbrahim.
Rüyaya gerçekten sadakat gösterdin, işte Biz güzel davrananları böyle mükafatlandırırız.
Şüphesiz ki bu apaçık ve kesin bir imtihandı. dedik.
Ve ona büyük bir kurbanlık fidye verdik.[4] (Saffat Suresi, 104-107)

dinimize göre bize bahşedilenlere karşılık Allaha olan şükürlerimizi sunmak için kurban kesilio. büle bişeyin düşünülmesi bile çok saçma... dinimiz yeterince olanak sunmuşken eğer bu kurban olayındanda vazgeçersek Allaha olan inancımızda bitmiş demektir... bu hbre sadece gülünür

Yorumcu: muhammed maşuk çimen Başlık: yorumunuza cevap Tarih: Tue, 19 Aug 2008 20:21:19 +0300

Yorum: ben yazdıklarınıza bir nebzede olsa katılıyorum. tabi sokak aralarında göstere göstere hayvanları çocukların gözleri önünde kesmeneliyiz. sizinle bu konuda hem fikirim lakin kurban bayramında kasaptan gidipte et alıp dağıtmak (sizce) yahut dinizmizce ne kadar doğrudur soruyorum size. Ama şöyle bir açıklama yapabilirdiniz sayın AVŞAR ''ben sokak aralarında hayvanların çocukların gözleri önünde kesilmesine karşıyım'' ki zaten artık gizlice yapılmadığı suretle, kurbanlık hayvanlar belediyenin belirlediği mezbehalarda kesiliyor. bundan haberiniz yoksa size pes demekten başka bir şey demiyorum.

Yorumcu: Hasan Dogan Başlık: Kürtce Yazi Tarih: Tue, 19 Aug 2008 20:18:21 +0300

Yorum: Merhaba Sn Hülya Avsar!

Ne zaman Kürtce yazi yazacaksiniz?

Vallah Kürtce yazi cok anlamli olurdu...

Bir ilk olacak...

Keca Kurdan Hülya yürekli ve her zorluklara ragmen bildigini yapar.

Kürtce yazinizi bekliyoruz.


Haklisiniz, hayvan keserek ile bayram olmaz. Ama gelde bunlari Islamcilara anlat...
Almanyada bu konular cok isleniyor. Almanlar hayvanlari korumak icin Tierschutzu (Hayvan koruma) anayasalarina koymuslar.

Selamlar

Yorumcu: Omer Başlık: Kurban kesmek Tarih: Tue, 19 Aug 2008 20:17:30 +0300

Yorum: Katiliyorum.
Hatta biraz daha ileri gidip kurban kesme isini tamamen kaldirabilmek lazim. Et yiyemeyenlerin et yemeleri icin de onlara bagis parasi vermek yeterli, neye istiyorlarsa harcasinlar. Ancak hayvanlari kesip onlerine et koymak hem zorlama oluyor, hem de zoraki kan akitmak.

Yorumcu: SABRİ YAVUZYILMAZ Başlık: kurban Tarih: Tue, 19 Aug 2008 19:36:36 +0300

Yorum: kurbanı iyi anlamak lazım,diye düşünüyorum.tabiki kötü örnekler vardır,dikkatli olmak lazım.ancak iyi örnekleri de neden eleştirenler yapmıyor da çocuklar öğrenmiyor.yoksa amaç başka mı?sormak istiyorum;hayvanları düşünenler kaç tane fakirin ihtiyacını giderdiler?bu gibi düşüncelere kapılanlar lütfen dinlerini araştırsınlar da güzellikleri görsünler.''yarım hoca dinden ,yarım doktor candan eder.''merak etmeyin ben yeni jenerasyondan ümitliyim

Yorumcu: sanane Başlık: xxx Tarih: Tue, 19 Aug 2008 19:33:43 +0300

Yorum: e be hülya hanım iyi kasaplardan alın diosun da onlar sanki kesilmiyor mu? hem kurban kesmek vahşet için değil evlerine belki de ramazan dan raamazana et giren ailelere muhtaçlara yardım için kimse keyfinden kesmiyor.TAmam çcuklar belki etkilenebilir ama onlarada uygun bi dille anlatmak gerekir.

Yorumcu: ali Başlık: dinini unutan birisiniz sanırım Tarih: Tue, 19 Aug 2008 19:09:06 +0300

Yorum: Açıkcası ben yazınızdan dini insan istediği gibi yaşar olarak algıladım, belkide siz farklı birşeyler anlatmaya çalıştınız. O çocuğun o cümleleri sarfetmesi ebeveylerinin hatasıdır. Dinini çocuğuna öğretmeyen ebeveynlerinin hatası! Bence sizde öylesinin çocuğunuzun dini eğitiminden önce dünya eğitimini ön palnda tutuyorsunuz. Günümüz ailelerinin birçoğu maalesefki gelecek kaygısıyla çocuklarının dini eğitimlerini ikinci plana atmaktalar, buda tabiki Sizinde örneğinizde olduğu gibi dinini bilmeyen çocukların olmasına neden oluyor. Size belki çok korkunç, hayvana eziyet eden bir şey gibi gelebilir ama bu en sağlıklı yöntemdir. İntenetten araştırın bayıltılarak öldürülen hayvanlarda ne tür bakteriler çıkıyor. Daha çok yazacak şey var ama Sizin gibi AKILLI bir insana ben ders vermek istemem; dininizi öğrenin lütfen, ve lütfen bilmiyorsanız yorum yapmayın... Saygılarımla...

Yorumcu: erhan Başlık: hulya Tarih: Tue, 19 Aug 2008 18:02:01 +0300

Yorum: kurbani keseni yada kurbani keserken goruntulemeyi dinmi istiyor? inancli birisi olmanin yaninda bilincli bir inanan olmani dilerdim.islam dini kurbani incitmeden kes derken al bu goruntuleri broadcast yap demiyor.kizina yedirdigin etler gibi sebzelerinde bir ruhununun oldugunu kabul eden birisi olarak senin gibi kendini aydin zanneden zavallinin neden boluculuk yaptigina akil erdirmek zor olmazsa gerek.boluculuk yapiyorsun cunku bitkilere saygisizlik yapiyorsun.hayvan neyse bitkide o benim icin.senin yerinde olsam birde kendilerine fruitarian diyenleri dinlerim
birseyler yazmak icin yazmak yerine aydinlatici saygi uyandiran konulara degin.halk seni birsey zannedip kaale aliyorsa bunu bulandirmanin kotuye kullanmanin geregi yok
saygilarimla

Yorumcu: OSMAN Başlık: havadan sudan.. Tarih: Tue, 19 Aug 2008 17:51:29 +0300

Yorum: Bu saçma polemik konusunu gazeteden okudum ve çok üzüldüm bilgisizce yapılan yorumlara.
Acaba ne zaman haddimiz olmayan konularda konuşmak,görüş belirtmek huyumuzdan vazgeçicez?
Neden besmelesiz kesilen hayvanların bonfilesini,büfteğini yerken hiç aklınıza gelmiyor bu hayvan sevgisi?
Yoksa sorun ALLAH ın rızasını kazanmak,yılda bir kez de olsa fakir fukaranın bogazından bir lokmada olsa et geçirmek mi???
Yok Yok bence sorun Allahın her türlü mahlukat ve canlının insanoğluna verilmiş birer nimet olduğunu algılayamamak!! yada algılamak istememek!!
Tüm bunların dışında;sizin hayır anlayışını çok merak ediyorum?
aslında pardon özür dilemeliyim,nasıl olmuşta gözden kaçırmışım yaptırdıktan sonra üzerine isminizi altın harflerle yazdırdığınız okulları,köprüleri..
Hani beğenmediğimiz osmanlı devleti vardıya,hani şu mazide kalmış kimilerine göre geri kafalı modern dünyaya birtürlü ayak uyduramamış atalarımız..
Ozamanlarda dahi gece karanlığında hali vakti olanın para attığı,ihtiyacı olanında yine gece karanlığında (ihtiyacı olduğu kadar) para aldığı hayır küpleri varmış!!!
Böyle gazete,tv,internet nerdeee? pek bi cahillik varmış ozaman böyle hayır hasenat işleri abuk subuk polemik konularıyla gündeme getirilmezmiş!!! (ama mazur görün işte cahillik etmişler,halbuki hayır işi dedinmi elinde davul,tef bangır bangır bağırılmalıymış!!!) Veren el alan ele şöyle bir bakıp böbürlenmeli ego sunu tatmin etmeliymiş..fakir fukarada karşısında ezilip büzülmeliymiş...!!

Yorumcu: Ali Başlık: Ah Keşke ! Tarih: Tue, 19 Aug 2008 17:50:06 +0300

Yorum: Hülya hanım diyor ki : Çünkü hayvan sever bir jenerasyon geliyor. Sokak aralarında akan kanları, vahşeti görmek istemiyorlar.

Kendi kızı öyle olabilir. Ah ah keşke bütün çocuklar böyle olsa ve değişmese. Şu an vahşet dolu dünyamızı oluşturan liderlerde zamanında çocuktu. Belki onlarda çocukken kan görmeye dayanamıyordu.

Sokak aralarında hayvan kesmek zaten yakışıksız ve dinin tasvip etmediği birşey. Yapılan bayram hayvan kesme bayramı değil. O hayvan kurban bayramı olmasa yine kesilecek. Yapılan bayram fakirlere et dağıtarak paylaştırma bayramı. Benim gözlemim asıl bundan uzaklaşıyoruz gibi. Birçokı kişi kurbanı kesiyor ve en güzel yerlerini veya etin çoğunu kendine saklıyor. Halbuki dinimiz ısrarla o etin çoğunun dağıtılmasını emrediyor.

Bu konuda yıllar önce benim aklıma şu takılmıştı. Allahü Teala Kuranı Kerimde kimseye gücünün ötesinde bir görev bir yüklemeyeceğini açıkça belirtiyor. Kurbanın başlangıcı ise Hz. İbrahim'e Benim için oğlunu kurban et anlamına gelen bir buyruktu. Hz. İbrahim de bu buyruğu yerine getirmek isteyince gökten kurbanlık hayvan inmişti ve onu kurban etmesi istenmişti.

Birkaç sene önce Allah böyle zor bir şeyle Hz. İbrahim'i niye imtihan ediyor. 'Benim için oğlunu kurban et' teklifi Bir kula çok ağır gelir diye düşünüyordum. Ama araştırınca bu yükümlülük normal bir insana ağır gelir evet ama Hz. İbrahim normal bir insan değil. Ölümü ölümün sonrasını her peygamber yakınen görmüştür. Örneğin bir şeyhin oğlu ölmüş. Hiç


Adınız:
email:
Konu:
Yorum:


  VİDEO GALERİ »

»  Burhan Altıntop Desti İzdivaç'a çıkıyor! Burhan Desti İzdivaç'da ne arayacak?
Burhan Altıntop Desti İzdivaç'a çıkıyor! Burhan Desti İzdivaç'da ne arayacak?

Video Haber! Avrupa Yakası'nda maceralar, aşklar, entrikalar ve bol kahkaha devam ediyor! Burhan Altıntop bu kez Desti İzdivaç'a konuk olacak. İşte o görüntüler!


More
Cem Yılmaz yine kahkahaya boğacak! Henüz ekranda olmayan reklamlar!...
More
Big Brother'ın seksi yıldızı Chanelle Hayes'ın seks kaseti ortalığı karıştırdı!...
More
Namaz kılmayan gence şeytan ve azrailli işkence! Lisede korku filmi gibi din dersi!...
More
Tayland'lı manyak, falcıya inanıp pitonla evlendi! Peki gerdek nasıl gerçekleşti?...
More
İskender Büyük'ün derin çetesi, 'ünlü gazeteciyi' öldürüyor! Vadi'de neler oluyor?...


 tüm video galeriler

»  Rektör Süleyman Okudan tutuklandı! Rektör Süleyman Okudan tutuklandı! Selçuk...
»  Ferguson'a dava neyi çözecek? Ferguson'a dava neyi çözecek? Abdullah...
»  Telekomun okulları! CHP Milletvekili Yılmaz Ateş’in Meclis...
»  Başbakan: ''Ben Youtube'a giriyorum sizde girin!'' Başbakan Erdoğan'ın YouTube ile ilgili...
»  Tüm dünya, Türkiye’nin IMF ile anlaşması konusunu konuşuyor. Tüm dünya, Türkiye’nin IMF ile anlaşması...
»  Antidepresan ilaçla tedavi edilmeye çalışılıyor. Sahibinin ölümünün ardından depresyona giren...
»  Sadettin Saran ödül aldı! Başarılı işadamı Sadettin Saran'dan eğitime...
»  Sabri Boğday affedildi! Suudi Arabistan'da ''Allah'a küfrettiği''...
»  Kaçak ağaç kesmek için rüşvet olarak kadın verdi! Denizli'nin Çivril ilçesinde, kaçak ağaç...
»  Gülen’e sürpriz soruşturma! Bir suç ihbarını değerlendiren Ankara...

»  Obama'yı tuttuğu eli temizlemiş! Yeni ABD Başkanı Obama'nın Bush ile önceki...
»  22'sinde milyon dolar kazandı! O dünyanın yaşı en küçük kumarbazı! Buna...
»  Erdoğan'ı solaryuma soktular! Fehmi Koru "Obama gibi geldi, Bush'a...
»  Gazete, filmde anlatılanı 'gerçek Atatürk' olarak yorumladı! Independent gazetesi de Mustafa filmini...
»  Saygı ve sevgiyle anıyoruz.. Atamızı saygı ve sevgiyle anıyoruz!...
»  Soda öldürür mü? Soda öldürür mü? Akşam yemeğinden sonra soda...

© 2008 Guardianturk.com.
Her Hakky Saklydyr. www.guardianturk.com
Haberler Kaynak Gösterilmeden Kullanylamaz. 5846 sayyly Sanat ve Fikir Eserleri Kanunu'na uygun olarak yayyn yapmakta olan sitemizde "GuardianTurk" ibareli haberlerin her hakky saklydyr. Kaynak gösterilmeden medya ve yayyn organlarynda kullanylamaz, alynty yapylamaz. Kaynak göstermeden haberlerimizi kullananlar hakkynda her türlü yasal hakklarymyz saklydyr. .
Powered by: PHPCow.com