Arama:

    

  
10-04-2008

Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a...

Hani “Siyasi Simge” meselesi (Türban) var ya, meğer iki tarafın da duygularını ortaya koyamadıklarını ortaya koyuyor.
Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a...

AHHHHH AH!

 

Sayın Tayyip Erdoğan’a bir vatandaşlık görevi olarak yazıyorum.

 

Hani “Siyasi Simge” meselesi (Türban) var ya, meğer iki tarafın da duygularını ortaya koyamadıklarını ortaya koyuyor. Çok normal, çünkü bu ülkede söylenen iyi-kötü her ne olursa olsun, gerçek anlamında anlaşılması büyük başarı, kimse dinlemeyi bilmiyor; (ki) dinlemek herkesin yapabileceği bir şey değil.

 

Herkes herkesi kışkırtıyor. Yeter ki konuşmak olsun, vs. vs.

 

İşte şu simge kelimesi de söylenmiş ama gideceği yerler hesaplanmamış. Anlamın da gittiği yer sadece fiziksel olsa ne ala, işin bir de duygusal yönü var

 

Geçenlerde birilerinin sözleri beni çok etkiledi, meğer Sayın Başbakanımızı destekleyen, ona oy vermiş hoş mu hoş biri “Kendimi kötü hissediyorum. Ne yapsam bilmiyorum” diyordu.

 

“Acaba yurt dışına gidip okusam ya da evlensem. Şu simge ne demek yahu? Yani türban takıyorsam ben üvey evlat mı oluyorum? Kendimi sanki ailenin üvey evladı gibi hissediyorum, hem de kandırılmış gibi. Şimdi bana “OH OLSUN” diyenlerin yüzüne de bakamıyorum” diyordu.

 

Asıl bomba olan şuydu!

 

“Acaba Tayyip Erdoğan bu sözleri sarf ettikten sonra hiç düşündü mü? Onu seven türbansızlar da var.

 

KEŞKE ÖZÜR DİLESE VE BİR İLK OLSA.

SARKOZY GİBİ NATUREL OLSA.

 

Kapatılmak değil ama bu oyları dörde katlar işte”

 

dedi. Benden söylemesi.

 

Anladığım kadarı ile toplumun ikiye bölünme sebeplerinden biri de, AKP’ye oy veren türbansızların kendilerini kazık yemiş gibi görmeleri.

 

Düşünsenize, kapı aralığında yüzünün yarısı ve tek gözle, sümükleri akmış, gözleri ağlamaklı, diliyle sümüğünü yalayan, yanakları al al olmuş, olan biteni çözmeye çalışan, sokağa bırakılmış çocuklar gibi...

 

Oysa onlar sıcak, sevgi dolu, hastalandıklarında onlara sahip çıkacak bir ailenin evlatları olarak dünyaya geldiklerini sanıyorlardı. Ama olmamış

 

İşte, oysa onlar aileleri kim olursa olsun kabul ederlerdi, hatta zor günlerde aileleri için, ailesi hatalı da olsa arkalarında dururlardı. Hem de sonuna kadar. Hem de ailelerinden zaman zaman ZAM da yeseler.

 

Ama bunlar hiçbir zaman ailelerinden kopmazlar, “başa gelen çekilir” der ve Türklüklerinden vazgeçmezler.

 

Hal böyleyken şimdi nasıl insanın içi elverip de SİMGE’yi araya sokup, çocuklarını ayırt eder ki?

 

Hadi Söyleyin Lütfen!

 

Hülya AVŞAR / www.Guardianturk.com 


 
Guardianturk



Yorumcu: Timur Başlık: Anti Kemalist Parti Tarih: Tue, 19 Aug 2008 07:59:48 +0300

Yorum: Bu secimler hep palavra,daha secimler olmadan ulkenin kaderini belirleyenler belirliyorlar.G lik oy oranida hep yalan Tum turkiye oyunu chp yede verse genede basbakan belli pontus rumu tayip bey olacakti.o yuzden bu konusmalarin hepside bos..

Yorumcu: Hasan Başlık: Türbansizlarin iktidari Tarih: Mon, 02 Jun 2008 10:47:42 +0300

Yorum: Sizin yaziniz gercektende güzel olmus. Olaya birde tam tersi iksikametinde bakalim birde.... Bizim memleketimiz türbansizlarin iktidarinida gördü, zaten AK partinin yaptigi; bu zamana kadar bu ülkenin sahip cikilmayan üvey evlatlarina sahip cikiyor, yada sahip cikmaya calisiyor. Simdide sizin belirtdiginiz gibi Türbansizlar belki sevgisiz kaldi.:-).. Bunun tam ortasini yapabilen bir parti daha duymadim, ve hepde böyle gidecek gibi görünüyor.

Sorun milletin gözünde türban sorunu olsa idi, (..Türk milleti zekidir..) ikinci secimlerde kimse oy vermezdi. Eger secimlerde olaya bu yönüyle bakilsaydi, AK parti iktidara gelemez vede simdi Cumhuriyetin bassavcilari belkide böyle kapatma davasini acmasina gerek bile kalmazdi. Bence buradaki problem AK partinin samimiyetine güveniliyor, sadece tabanina vede bundan cesaret alabilecek bazi a$iri cevreler milletimizi tedirgin ediyor. Yoksa nerede ise Hepimiz ailenin icinde türbansiz ve türbanli yasiyabiliyoruz. Aslinda problem di$imizda degil, icimizde..!!!

Belki Cumhuriyet bassavcisi bile bu davayi acarken, keske bu hizmeti türbansizlar iktidarindada görseydik de; böyle bir dava acmak zorunda kalmasa idik, diye kesin düsünmüstür. Gercektende cok güzel isler yapmistir bu iktidar Yigidi öldür, hakkini yeme

AK partinin iktidara geldigi dönemlerde, nerede ise bu partiden ba$ka bir alternatif parti yoktu bile.. Cogu iktidar oldu halka i$sizlikden, zamdan ba$kada birsey vermediler. Iyi olanlar dürüst olanlarin

Yorumcu: İlknur Arslan Başlık: tek başbakanı değil efendim, bu ülkeyide sevin.. Tarih: Sat, 03 May 2008 20:18:54 +0300

Yorum: Peki Başörtülüleri Okula Almayınca Ortam Kutuplaşmıyorda Alıncamı Kutuplaşıyor! Geniş Düşünün Lütfen! İlker bey, ben yeterince geniş düşündüğüm kanatindeyim. Olayları saptırmayalım lütfen.! Her ülkenin belirli kuralları vardır ve bizde Demokratik Laik Hukuk Devleti isek o kurallara uymak zorundayız, uymayınca neler oluyor görüyoruz. Toplum nasılda bölündü bir anda?? Hiç bu kadar büyük bir ikilem yaşamamıştı kimse.! Bu millet AKP ile hidayete ermedi, biz bin yıldır müslümanız ve kimse dini siyasate alet etmeye kalkmasın..!! Yaşayan dilediği gibi dinini yaşamakta serbest, tabii kurallar çerçevesinde, kurallar olmasa bu ülke yol geçen hanına döner ki o zaman her kafadan bir ses çıkar..!! Saygılarımla,,

Yorumcu: İlker Başlık: Biz Onu Tarih: Sat, 03 May 2008 00:57:20 +0300

Yorum: Biz Başbakanımızı Her Yönüyle Seviyoruz Ve Bütün Söylediklerine 0 Katılıyoruz. Ki Bu Yüzden Oyumuzu Ona Veriyoruz!


İlknur Arslan
Sevgili Hülya Avşar, yine çok güzel bir konuya değinmiş.Toplumdaki bu ayrışmayı, bu kutuplaşmayı daha arttıracak işler yapacaklarına herkesi kucaklamaya çalışmalılar..!


Peki Başörtülüleri Okula Almayınca Ortam Kutuplaşmıyorda Alıncamı Kutuplaşıyor! Geniş Düşünün Lütfen!

Yorumcu: Reyhan Vatansever Başlık: Hulya Avsar'in sezgisi Tarih: Sat, 26 Apr 2008 13:21:50 +0300

Yorum: Hulya Avsar hanim,

Eskiden basinda cikan bazi sozlerinizi cok anlamsiz ve bos bulurdum. Hatta hic boyle seylere girmese keske, karizmasini dagitmasa derdim. Ama son yillardaki yaklasimlarinizda cok daha olgun, cok daha dise dokunur bir hal var. Gercekten fikirlerinizi merak etmeye basladim. Bir kadin olarak yasami cok iyi gozlemleyip yorumluyorsunuz. Tebrikler. Bence suan tek ihtiyaciniz dusuncelerinizi daha iyi ifade etmek yolunda caba sarfetmek. Bazi cumleleriniz aslinda dogru olan bir fikrinizi sulandiriyor ve ziyan ediyor. Sezginiz kuvvetli ama bunu daha genis bir kelime haznesi ile cok daha iyi degerlendirebilirsiniz. Yorumunuzu daha cok guclendirmelisiniz. Daha cok yazin ve guvendiginiz yazarlara danisin. Iyi sanslar.

Yorumcu: Zeki Başlık: Bas örtüsü Tarih: Thu, 24 Apr 2008 14:53:16 +0300

Yorum: 1979 dogumluyum annem bas örtüsü takar kardeslerim takmaz, güzelim ülkemde birileri zitlasma amaci ile surekli siyasi simge olayina vurgu yapiyorr ama bu R.Tayyip ERDOGAN degil ne oldugunu hangi dine mensup oldugunu bilmeyen bilsede soylemeyen nedeni ise bence eger anti muslim oldugu ortaya cikarsa oy ve taraftar kaybi olacaktir. NEDEN HICKIMSE gecmis zamanda askeriyenin fabrikalarina girmek icin form alanlardan annesinin fotografini istediklerini DILE getirmiyor neden sehit cenazelerindeki bas ortulu anneler kardesler ve esler ile ayni karede fotograf verenler farkli bir kutlamada yada toplantida migde bulandirircasina ayni karede gorunmek istemediklerini dile getiriyor NEDEN BU IKI YUZLULUK bu bence iki yuzluluk hatta yuzsuzluktur. Bütün bu olanlar bence hukumetin degil bu ulkede bu ulke insani kandiran arkasindan vuran hainlerdir. Bir kisim ATATÜRK ün arkasina siginir ve ATAM orjinal fotografindaki basörtülü yakinlarini fotomontaj yoluyla silip atarlar, Lütfen biri bunun ne demek oldugunu nasil ATATÜRK cülük oldugunu anlatsin ben anlamaya calistikca bu insanlardan igreniyorum.
Sehit cenazelerindeki anneler kardesler esler bu ulkede yasiyor ve bas örtüleri var bunlardanda migdesi bulananlar varmi yok ise benim annem in akrabalarimin basörtüsünü siyasi simge olduguna karar vermek kimin haddine annemin gereken saygiyi gorebilmesi icin benim yada kardeslerimin sehit olmasimi gerekirdi yaziklar olsunnn bizi bu hale getiren inanclari ugruna baslarini orten kisi ve kisileri

Yorumcu: adsd Başlık: guzel Tarih: Thu, 24 Apr 2008 13:05:25 +0300

Yorum: google

Yorumcu: Arif Haşlak Başlık: Neslihan KATOĞLU Cevaben Tarih: Thu, 24 Apr 2008 09:51:22 +0300

Yorum: Kesinlikle sana Katılıyorum Ben başörtüsüne karşı yada takmayanlara karşı değilim ama özgür ülkede herkez istediği gibi girmeli ama bu zamansız çıkış sadece siyasete alet oldu diyorum

Yorumcu: Fahrettin Beni Kahrettin Başlık: çok güzel Tarih: Wed, 23 Apr 2008 22:08:12 +0300

Yorum: Hülya Avşar güzel yazmış. webmaster

Yorumcu: Fatih BOZAK Başlık: Yeni bir Din Olusumu İçin AKP Tarih: Mon, 21 Apr 2008 19:29:50 +0300

Yorum: AZIZ NESIN ben bır TÜRK milliyetcisiyim AZİZ NESİN i sevgi saygıyla yaddd edıyorum

Yorumcu: ASLI Başlık: Herzaman Hülyaaaaaaaa Tarih: Thu, 17 Apr 2008 10:25:06 +0300

Yorum: Seni çok seviyorum.Ne diyelim herzaman ki gibi doğru söylüyorsun.Bayılıyorum sana.İYİKİ VARSIIIIIN

Yorumcu: engin Başlık: krizin asıl nedeni Tarih: Mon, 14 Apr 2008 21:19:18 +0300

Yorum: sayın hülya hanım güzel bir konuya deginmiş lakin bütün herkes gibi tün insanlar gibi sadece görünen olayları eleştirmiş.oysa türkiyedeki asıl krizlerin amacı bu hükümet zamanında herşey cok kötü gidiyormuş gibi gösterenler ve bunun için elinden geleni yapanlar mevcuttur.aslına bakarsanız daha 3 ay öncesine kadar herşey cok normal gidiyordu.niye herşey birden tersine dönndü.?bütün üstün güçller gücünü kullanıyor.medta ve büyük güçler hepsi.....lütfen iyi düşünerek karar verin ve eleştirin.herşeyin gerçek manada eniyisini yapmaya çalışan hükümet bu hükümetttir.buna bursa şahittir.sevgiler

Yorumcu: Sezen Bickici Başlık: ... Tarih: Mon, 14 Apr 2008 17:32:49 +0300

Yorum: herzamanki gibi cok guzel konulara deyinmissiniz Hulya hanim
sizi Tebrik diyorum ve basarilarinizin devamini diliyorum
I LOVE YOU HULYA

Yorumcu: Neslihan KATOĞLU Başlık: Cesur bir yazı Tarih: Sun, 13 Apr 2008 17:55:06 +0300

Yorum: Hülya Abla yine çok cesur bir yazı yazmışsın.Ben AKP'nin bu türban meselesini tamamen zıtlaşmanın sonucunda ortaya çıkardığını düşünüyorum.İktidar ve muhalefetin yaptığı herşey bana göre kendi çıkarlarına hizmet eden işler.Bu meselenin neden şimdi ortaya çıktığı neden ilk dört senelik dönemde lafı bile edilmediği çok düşündürücü.Bence başrolde iki oyuncu var bizler de onların oyuncaklarıyız hepsi bu.

Yorumcu: Ahmet Ateş Başlık: Yorum Tarih: Sun, 13 Apr 2008 16:47:01 +0300

Yorum: 'Dogru herzaman dogrudur. Kimin söylediğinin önemi yok'
Bu söze inanmıyorum. Bu din konusu her nedense ilgili ilgisiz herkesin agzında. Bu ulkenin Diyanet İşleri Başkanı da 657'ye tabi oldugundan konusamayınca mevzu manken, artist v.s. gibi dini emirlerle ciddi şekilde çelişen meslek sahiplerine kadar düşüyor. Allah aşkına herkes anladığı konuda konuşsun. Diyanet de ne diyecekse desin meydanı boş bırakmasın. Selamlar.

Yorumcu: Doğubeyazıtlı Başlık: türban Tarih: Sun, 13 Apr 2008 11:35:54 +0300

Yorum: birileri kendini türban ile mutlu hissediyorsa onlara anlayış göstermek özgürlükçü bir davranış olur.
birileri de türbansız olarak kendilerini mutlu hissediyorlarsa onlara da anlayış göstermek özgürlükçü bir davranış olur.
neden herkes kendisi dışındaki herkesle bu kadar ilgili?

Yorumcu: bayram kekilli Başlık: türban Tarih: Sun, 13 Apr 2008 06:54:52 +0300

Yorum: slm.
Türban meselesi, bir yılan hikayesi gibi birsey.içinden çıkılmaz bir hal alan bu konununda ,en azından türkiye sınırları içerisinde hic bir zaman çözülecegine inanmıyorum..
Kapanmak, en azından biryerlerini göstermeden gezmek günümüz sartlarında bayanlar için zor bir durum Türkiye okumak gibi, Yurt dısında En azından Yasadıgım viyanadan biliyorum. zaman zaman uban ve tranvaylarda ırkcı Avusturyalıların kaba davranışlarına maruz kalmaları gibi.
...Bunu kimileri dini inanç olarak kullanıyor, kimileri ise siyasi çıkar için ama kimsenin içini elbetteki bilemeyiz.
AKP başörtüsü takan gençlerin egitim özgürlügünü açmak için girişimde bulundu. siyasi çıkar avcıları ve Türkiyeyi karıştırmak isteyen güç veya güçlere fırsat dogru...Eskiden beri galyana gelmeye hazır olan halk ise ayaklandı.
Bence gereksiz bir tepki, gereksiz çıkan bir sürü karmaşa. bu konu hakkında asırı tepki veren İnsanları anlamakta güçlük çekiyorum.Benim gitmem gereken bir okul varsa oraya giderim. bir işim varsa işe,birde komşuya oturmaya, sevdigim sanatçının konseri oldumu konsere, filmi oldumu filme,birde ibadet yerine onun dışında baska bir yere gitmem, dertsiz yasam budur.dertli olan gereksiz yürüyüşlere ve kurum ve kuruluslara katılmaktır. para kazanacagım ile harcayacagım yerin dısında hic birsey beni ilgilendirmiyor.Tabi dogal yollarla örgütle birilerini ezmekle degil. para kazanacagım yer derken yanlıs anlamayın gereksiz tepkiler, gereksiz gerginligin dışında hic bir fayda vermez gereksiz

Yorumcu: İlknur Arslan Başlık: hepimize geçmişler olsun.. Tarih: Sat, 12 Apr 2008 21:10:04 +0300

Yorum: Sevgili Hülya Avşar, yine çok güzel bir konuya değinmiş.Toplumdaki bu ayrışmayı, bu kutuplaşmayı daha arttıracak işler yapacaklarına herkesi kucaklamaya çalışmalılar..!


Adınız:
email:
Konu:
Yorum:


  VİDEO GALERİ »

»  Burhan Altıntop Desti İzdivaç'a çıkıyor! Burhan Desti İzdivaç'da ne arayacak?
Burhan Altıntop Desti İzdivaç'a çıkıyor! Burhan Desti İzdivaç'da ne arayacak?

Video Haber! Avrupa Yakası'nda maceralar, aşklar, entrikalar ve bol kahkaha devam ediyor! Burhan Altıntop bu kez Desti İzdivaç'a konuk olacak. İşte o görüntüler!


More
Cem Yılmaz yine kahkahaya boğacak! Henüz ekranda olmayan reklamlar!...
More
Big Brother'ın seksi yıldızı Chanelle Hayes'ın seks kaseti ortalığı karıştırdı!...
More
Namaz kılmayan gence şeytan ve azrailli işkence! Lisede korku filmi gibi din dersi!...
More
Tayland'lı manyak, falcıya inanıp pitonla evlendi! Peki gerdek nasıl gerçekleşti?...
More
İskender Büyük'ün derin çetesi, 'ünlü gazeteciyi' öldürüyor! Vadi'de neler oluyor?...


 tüm video galeriler

»  TMSF'nin Avşar'dan intikamı! Hülya Avşar 1 milyon dolarlık borcunu...
»  Uzan'a hakaret gibi ceza! Cem Uzan'ın Erdoğan'a hakaret cezası...
»  Dehşet veren trafik kazası Otomobil ile kamyonet kafa kafaya çarpıştı....
»  Aydın Doğan'a borsa şoku! Başbakan-Aydın Doğan kavgasının ilk...
»  Gerçeker'in Ergenekon mesajı Yargıtay Başkanı yeni adli açılış töreninde...
»  Milli Takım'dan kötü haber! Ermenistan'ı yenen Milliler çarşamba günü...
»  3.5 ay bekletilen şantaj dosyası Deniz Feneri iddianamesi neden iki haftadır...
»  Prim affı için yarın son gün SSK ve Bağ-Kur prim borçlarının yeniden...
»  Bahçeli'den de Babacan'a ret Ali Babacan’a Deniz Baykal’ın ardından MHP...
»  Yeni haftada serinleyeceğiz Sıcaklık tüm bölgelerde düşüş gösterecek....

»  Erdoğan bombayı patlattı! Başbakan Erdoğan, Aydın Doğan bombasını...
»  İşte PKK'nın korktuğu silah! PKK, askerin kullandığı bu silahlardan çok...
»  İnsanlık sırt jetleriyle uçacak! Dünyanın ilk pratik sırt jetinin denemeleri...
»  Kürtçe yayın Türkçe marş! TRT'nin "kırımızı kitabı" rafa...
»  Dünyanın en şanslı çocuğu! Hisahito henüz iki yaşında! Sakin duruşu ve...
»  Youtube yasak benzerleri hit! İlk video sitesi Youtube yasak ama...

© 2008 Guardianturk.com.
Her Hakky Saklydyr. www.guardianturk.com
Haberler Kaynak Gösterilmeden Kullanylamaz. 5846 sayyly Sanat ve Fikir Eserleri Kanunu'na uygun olarak yayyn yapmakta olan sitemizde "GuardianTurk" ibareli haberlerin her hakky saklydyr. Kaynak gösterilmeden medya ve yayyn organlarynda kullanylamaz, alynty yapylamaz. Kaynak göstermeden haberlerimizi kullananlar hakkynda her türlü yasal hakklarymyz saklydyr. .
Powered by: PHPCow.com